Sadržaj ove web objave isključiva je odgovornost tvrtke PRIMAX d.o.o.
U svibnju 2015. tvrtka Primax d.o.o. postala je korisnik bespovratnih sredstava za projekt pod nazivom “Unapređenje poslovanja uvođenjem informatičkih tehnologija” koji je financiran u okviru Europskog fonda za regionalni razvoj
Ukupan iznos projekta iznosi 754.430.10 kn, dok je projekt sufinanciran u iznosu od 438.343,64 kn.
Cilj projekta je bio osiguranje provođenja poslovnih procesa kako bismo povećali konkurentnost i produktivnost tvrtke a sve kao dio šireg plana povećanja konkurentnosti malih i srednjih poduzeća u RH i smanjenju nezaposlenosti.
Tijekom 12 mjeseci koliko je trajao projekt provedene su slijedeće aktivnosti:
analiza postojećih poslovnih prosesa i potrebe uvođenja IKT rješenja
nabava IKT rješenja
razvoj i uvođenje IKT rješenja
osposobljavanje zaposlenika za rad s novim IKT rješenjima
promidžba i vidljivost
upravljanje projektom
Dugoročni cilj tvrtke je kontinuirano poboljšanje usluge i povećanje kvalitete asortimana proizvoda po najpovoljnijim cijenama, jačanje izvoza na tržišta Njemačke, Austrije, Francuske, Švicarske i Irske. Kako su zahtjevi pri izlasku na ova nova tržišta stroži u pogledu kvalitete te rokova isporuke, mišljenja smo da će ovaj projekt stalnom edukacijom i kontinuiranim ulaganjem u ljudski potencijal, te ostvarivanjem kvalitetnih dugoročnih partnerskih odnosa s našim kupcima, dobavljačima i lokalnom zajednicom i uvođenjem suvremene unutarnje organizacije trvtke, osigurati da tvrtka uspješno ispunjava te zahtjeve.
Projektom se do sada utjecalo na uvođenje i optimiziranje brojnih poslovnih procesa poduzeća: proces upravljanja dokumentima, planiranje proizvodnje, proces proizvodnje, kontrola kvalitete proizvoda, kontrola tehnoloških parametara proizvodnje, sustav održavanja strojeva, proces upravljanja kvalitetom poduzeća, proces skladištenja i upravljanje odnosima s kupcima. Postizanjem očekivanih rezultata projekt će višestruko utjecati na konkurentnost i stalan rast tvrtke kroz usvajanje novih tehnologija i uvođenje novih proizvoda.
Provođenje aktivnosti projekta i sinergijski utjecaj na unapređenje poslovnih procesa u periodu od 3 godine rezultirat će povećanjem produktivnosti, povećanjem novih radnih mjesta, povećanjem prihoda od prodaje na domaćem i ino tržištu, smanjenjem troškova proizvodnje (škarta, uredskog materijala, smanjenjem troška električne energije i plina).
Navedenim će se doprinijeti ostvarivanju strateških ciljeva tvrtke i povećanju konkurentnosti uz značajno poboljšanje uvođenjem novih, optimiziranjem postojećih rješenja i integriranjem poslovnih procesa.
Više informacija potražite na linku: www.strukturnifondovi.hr
Kontakt osoba: Robert Pandža
Tel: +385912048580
Email: robert.pandza@primax.hr
Web: www.primax.hr